Gwarancja jest ważna do 24 (dwadzieścia cztery) miesiące od daty zakupu. Gwarancja ogranicza się do wad produkcyjnych.
Producent i sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności za wady wynikające z:
Błędy instalacji;
Przeciążenie z powodu przecieku systemu;
Uszkodzenia mechaniczne spowodowane wypadkami, czyny zabronione, itp, a także uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń części gumowych poduszek powietrznych;
Usterki wynikające z:
Nieprzestrzeganie warunków serwisu i gwarancji;
Niewłaściwego użytkowania, nieprawidłowej konserwacji i zaniedbania właściciela i / lub operatora pojazdu;
Niezwykła obsługa i przeciążenie pojazdu;
Zarządzanie wyjątkowo złymi drogami z dziurami i przeszkodami;
Udział samochodu w wyścigach, rajdach i wielu innych.
Zgłoszeniu reklamacji towarzyszy opis problemu, zdjęcia lub film przedstawiający uszkodzenie, a także okazanie oficjalnego dokumentu zakupu (karta gwarancyjna, faktura lub paragon). Wyślij wszystko e-mailem: office@aeropik.com.
Część jest wysyłana za pośrednictwem sprzedawcy producenta, który autoryzuje ważność reklamacji. Jeśli producent zatwierdzi reklamację, przedsiębiorca zastępuje część klienta. Koszt zwrotu towaru do nas ponosi koszt klienta.
Wymienione części i zespoły w okresie gwarancyjnym nie przedłużają gwarancji.
Gwarancja nie obejmuje wymiany części, systemów i agregatów wymienianych w okresie gwarancyjnym.
Gwarancja nie obejmuje straty, utracone korzyści oraz dodatkowych kosztów związanych z czasem do naprawienia szkody (pobyt i / lub utratę przychodów i / lub zysków, kary pozbawienia użytkowania, utraty wynajęcia, niewydolność podróży lub niezdolności do transportu osób, towarów lub materiałów itp.).