Sprężarka zawieszenia pneumatycznegoSprężarka zawieszenia pneumatycznego
Sprężarka zawieszenia pneumatycznego Co to jest sprężarka zawieszenia pneumatycznegoh i jak działa
Rodzaje i marki sprężarka zawieszenia pneumatycznego
Gwarancja pochodzenia sprężarka zawieszenia pneumatycznego
Problemy i dbałość o stan sprężarka zawieszenia pneumatycznego
Importer : AEROPIK
Model :
Original part number : P-2191
  Dostępny
650.88 €
Importer : AEROPIK
Model :
Original part number : LR095838
  Na żądanie
460.23 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-2937
  Na żądanie
315.70 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3243
  Na żądanie
354.65 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3241
  Na żądanie
407.95 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-2231
  Na żądanie
363.88 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-2210
  Na żądanie
325.95 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-2211
  Na żądanie
318.78 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-2932
  Na żądanie
550.43 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3242
  Na żądanie
285.98 €
Producer : Arnott
Model :
Original part number : P-3021
  Na żądanie
428.45 €

Najbardziej poszukiwane marki

Sprężarka zawieszenia pneumatycznego

Sprężarka zawieszenia pneumatycznego

Sprężarka zawieszenia pneumatycznego jest przeznaczona do zawieszenia pneumatycznego i jest wysokowydajną sprężarką tłokową. Jest jednym z najważniejszych elementów układu zawieszenia pneumatycznego, ponieważ zapewnia ciśnienie. Składa się z tłoka z segmentem, pracującego bezolejowo w metalowej obudowie. W cylindrze znajduje się silnik elektryczny, który napędza tłok. Powietrze wlotowe jest sprężane przez ruch tłoka. Kompresor zawieszenia pneumatycznego składa się również z odwadniacza, który osusza powietrze pochodzące z atmosfery, uprzednio oczyszczone przez filtr. W odwadniaczu wilgoć uwolniona przez wchodzące powietrze jest krótko magazynowana, aż wyparuje przez ciepło wytwarzane podczas pracy sprężarki zawieszenia pneumatycznego. Jest włączany i wyłączany przez przekaźnik sterowany przez elektroniczną jednostkę sterującą. Zawór elektromagnetyczny dba o uwolnienie nadciśnienia, czyli ciśnienia, które w danej chwili nie jest potrzebne. Niektórzy producenci, tacy jak WABCO, produkują kompresor zawieszenia pneumatycznego, który działa poprzez czujnik termiczny. Gdy obudowa się przegrzeje i wzrośnie powyżej 140 stopni, zatrzymuje prąd. Inne marki, takie jak AMK, z czasem pełnią tę funkcję. Ogólnie rzecz biorąc, przy normalnej pracy sprężarka zawieszenia pneumatycznego działa przez bardzo krótki czas, do 40 sekund. Maksymalne ciśnienie zupełnie nowego kompresora zawieszenia pneumatycznego waha się między 17-21 barów. Większość samochodów z zawieszeniem pneumatycznym ma zbiornik powietrza, który skutecznie kontroluje ciśnienie w układzie, skracając w ten sposób czas aktywacji sprężarki zawieszenia pneumatycznego. 13-15 bar jest wymagane do normalnego ciśnienia roboczego i normalnej pracy zawieszenia pneumatycznego. Przy takich wskaźnikach czas potrzebny sprężarce zawieszenia pneumatycznego na podniesienie samochodu z jednego poziomu na drugi wynosi około 13-15 sekund. W niektórych markach, takich jak AMK, sprężarka pneumatyczna pompuje tłoki w obu kierunkach, dzięki czemu działa dwa razy szybciej w jednostce czasu. Wydłuża to żywotność samego kompresora zawieszenia pneumatycznego.

TYPY I MARKI SPRĘŻARKA ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO


Sprężarka zawieszenia pneumatycznego, najczęściej występują dwa typy:

 
WABCO – produkuje kompresor zawieszenia pneumatycznego do większości samochodów marki AUDI - A6, A8, Q7, niektóre modele BMW-X5F15, F07, F11, X5E53, E39 i Volkswagen Touareg na przykład niektóre modele MERCEDES - W220, W211, W212 . Każdy z wymienionych powyżej kompresorów zawieszenia pneumatycznego jest oryginalnym WABCO, wyprodukowanym w Niemczech i dostępnym w naszym sklepie internetowym.
 
AMK – produkuje kompresor zawieszenia pneumatycznego do większości modeli MERCEDES - W164, W221, W222, W251, a także do niektórych modeli BMW - X5 / 6 E70 / 71, E61. Każdy z wymienionych powyżej kompresorów zawieszenia pneumatycznego jest oryginalnym AMK, wyprodukowanym w Niemczech i dostępnym w naszym sklepie internetowym.
 
Obaj producenci to światowej sławy niemieckie firmy o długiej historii. Oba typy Sprężarki Zawieszenia Pneumatycznego są produkowane do oryginalnego montażu dla fabryk MERCEDES, BMW, AUDI i innych. My w Aeropik.pl mamy przyjemność być dystrybutorem AMK od 2013 roku. Oznacza to, że obie marki kompresorów zawieszenia pneumatycznego, które oferujemy są oryginalne do modeli i są takie same, wbudowane w produkcję auta. Są one produkowane na dokładnie tej samej linii produkcyjnej, co Sprężarka Zawieszenia Pneumatycznego, która została użyta do produkcji samochodu. Wy, nasi klienci, możecie skorzystać ze znacznie niższych cen, ponieważ rodzaje Sprężarek Zawieszenia Pneumatycznego, o których mowa, pochodzą bezpośrednio od producenta - do nas, bez przechodzenia przez MERCEDES, BMW czy AUDI, gdzie ich ceny zwykle rosną 3-4 razy tylko ponieważ są oznaczone oryginalnymi numerami.


 
GWARANCJA POCHODZENIA SPRĘŻARKA ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO

Niezwykle ważne jest, aby przed wyborem miejsca zakupu kompresora zawieszenia pneumatycznego upewnić się, że kupujesz właściwy, oryginalny kompresor zawieszenia pneumatycznego, ten sam, który był montowany do produkcji Twojego samochodu. Rynek jest zalewany niespełniającymi norm chińskimi sprężarkami zawieszenia pneumatycznego obu marek. Możesz bardzo łatwo i ostatecznie ustalić pochodzenie sprężarki zawieszenia pneumatycznego. Słabej jakości chińskie repliki, w przeciwieństwie do oryginalnego Sprężarki Zawieszenia Pneumatycznego, nie posiadają wytłoczonego hot stampu z marką na metalu ich korpusu.


PROBLEMY I PIELĘGNACJA PODŁĄCZENIA SPRĘŻARKA ZAWIESZENIA PNEUMATYCZNEGO

Minimalne możliwe ciśnienie robocze dla normalnej pracy sprężarki zawieszenia pneumatycznego wynosi około 9,6 bara, poniżej którego oddzielny czujnik ciśnienia umieszczony w zespole rozrządu przestaje działać i układ zawieszenia pneumatycznego nie może działać normalnie. Wytwarzanie poniżej tego ciśnienia powoduje pogorszenie działania sprężarki zawieszenia pneumatycznego. Na desce rozdzielczej większości modeli MERCEDES wyświetlany jest napis AWARIA, a w modelach AUDI na desce rozdzielczej zapala się żółty samochód. W tej sytuacji kompresor już się przegrzał i podniósł temperaturę powyżej 140 stopni, przy czym w modelach WABCO Sprężarka Zawieszenia Pneumatycznego uruchamia czujnik temperatury, który zatrzymuje prąd dostarczany do sprężarki.

W tej samej temperaturze, ale teoretycznie, w modelach sprężarki zawieszenia pneumatycznego AMK prąd jest zatrzymywany, ale nie za pomocą czujnika temperatury, ale na podstawie czasu pracy bez przerwy, zwykle 80-90 sekund. W obu przypadkach usterką w sprężarce zawieszenia pneumatycznego jest zaniedbany problem z wyciekiem powietrza i opóźniona wymiana resorów pneumatycznych. Wystarczy jechać nawet kilka dni z nieszczelnymi resorami pneumatycznymi, co może doprowadzić do awarii kompresora zawieszenia pneumatycznego. W rozmowach z naszymi klientami doszliśmy do wniosku, że nie wiedzą dokładnie, jak i z jakiego powodu kompresor zawieszenia pneumatycznego się psuje. Właściciel samochodu prawie zawsze zdaje sobie sprawę, że istnieje problem z wyciekiem powietrza z resoru pneumatycznego. Mówi jednak, że rano zastaje samochód opuszczony z jednej strony, ale gdy go odpala, wstaje i bez problemu jeździ cały dzień. Nie wie i nie zdaje sobie sprawy z tego, że przeciek nie zatrzymuje się, wręcz przeciwnie, nasila się pod wpływem ruchu resoru pneumatycznego i znacznie szybszego otwierania i zamykania mikropęknięć. Przy tak ogromnym wycieku sprężarka zawieszenia pneumatycznego musi działać prawie bez przerwy. Po przegrzaniu do 140 stopni jego prąd ustaje i błąd na panelu to fakt. Następnym razem, gdy samochód zostanie wyłączony i włączony, sytuacja zaczyna się od nowa, aż w końcu sprężarka zawieszenia pneumatycznego jest całkowicie uszkodzona. Warto również pamiętać, że oddzielne części zamienne i podzespoły do ​​Sprężarki Zawieszenia Pneumatycznego obu marek WABCO i AMK nie są dostępne lub produkowane przez producentów. Wszystkie części, takie jak segmenty, uszczelki, tłoki itp., są pochodzenia chińskiego, a ich jakość jest zbliżona do jakości ich sprężarki zawieszenia pneumatycznego.

Konserwacja usługi Sprężarki Zawieszenia Pneumatycznego obejmuje okresową kontrolę filtra, przez który oczyszczane jest dopływające powietrze. Ze starym, zatkanym filtrem lub wężem filtrującym, sprężarka zawieszenia pneumatycznego nie ma gdzie pobierać powietrza w celu wstrzyknięcia ciśnienia. Po pewnym czasie następuje przegrzanie i całkowite uszkodzenie. Może również wystąpić problem z uszkodzoną integralnością węża filtra. Wtedy woda prawdopodobnie dostanie się bezpośrednio do sprężarki zawieszenia pneumatycznego. Następuje całkowite uszkodzenie. To samo może się zdarzyć podczas klejenia, w pozycji „zamkniętej” przekaźnika sterującego sprężarką zawieszenia pneumatycznego. Podczas wymiany sprężarki zawieszenia pneumatycznego należy wymienić przekaźnik i filtr. Koszt jest znikomy, a korzyści wynikające z uniknięcia opisanych powyżej problemów są gwarantowane. W sklepie internetowym www.aeropik.pl znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do konserwacji układu zawieszenia pneumatycznego Twojego samochodu.